Değerli müşterilerimiz,

07.02.2019 tarihinde saat 21:00 sularında www.hostlab.com.tr ana sitemizin bulunduğu sunucuda oluşan disk arızası nedeniyle tüm verilerimiz silinmiştir. Acil olarak aksiyon alınıp yedek sunucumuz incelenerek çalışan son yedeğin yükleme işlemi gerçekleştirildi, maalesef sonraki alınan yedeklerde bulunan bozukluklar nedeniyle 01.02.2019 SQL yedeğine zorunlu olarak dönüş yapıldı. Ayrıca 24.01.2019 LABCLOUD yedeği yüklendi. Sonrasında 01.02.2019 ve 08.02.2019 tarihi arasındaki tüm müşteri hesapları ve sipariş kayıtları e-posta logları tek tek incelenerek tarafımızca tekrar oluşturuldu. Bu 1 haftalık süreçte oluşturulan müşteri hesaplarının şifreleri kayıt e-posta adresine iletilmiştir.

Sizlerden ricamız sitemizdeki hesaplarınızı, ürünlerinizi, kredilerinizi ve ürünlerinizin son ödeme tarihlerini kontrol ederek herhangi bir yanlışlık durumunda bize acilen bilgi vermeniz.

Ek olarak LABCLOUD veritabanı elimizdeki verilerle tekrar oluşturulduğundan aktif olarak hizmet almakta olduğunuz VDS hizmetiniz HostLAB müşteri panelinizde "Bekliyor" konumunda görünüyorsa lütfen acil olarak bize ilgili VDS'in IP adresini iletin.

Eksik ve/veya hatalı veri girişleri tespit edilmesi halinde acilen bilgi verilmemesi durumunda yaşanabilecek kayıplardan HostLAB sorumlu değildir.

Elimizde olmayan sebeplerden dolayı verdiğimiz bu rahatsızlıktan dolayı özür diler, yaptığınız işbirliği ve anlayışınız için teşekkür ederiz. Ayrıca tekrar hatırlatmak isteriz ki bu durum sadece HostLAB ana web sitesi (www.hostlab.com.tr) ile ilgili olup verdiğimiz hizmetlerin hiçbirinde herhangi bir kesinti ve/veya veri kaybı yaşanmamıştır.

Saygılarımızla,
HostLAB İnternet ve Bilişim Hizmetleri



Friday, February 8, 2019

<< Geri